Kako se počutiš danes? Kdo oziroma kaj vse vpliva na naša čustva? Kaj nas teži? Kdo ali kaj pa nas podpira? Odgovore na ta in podobna vprašanja so poskušali podati predstavniki  od 4. do 9. razreda na šolskem Otroškem parlamentu v torek, 7. februarja, kjer so v okviru letošnje teme predstavili ugotovitve sošolcev z razrednih ur, na katerih so obravnavali letošnjo temo  Duševno zdravje otrok in mladostnikov.

Učenci so svoja razmišljanja predstavili v obliki plakatov in računalniških predstavitev, podali so zanimive rešitve in predloge, kako lahko sami okrepimo svoje pozitivno doživljanje sveta, kje lahko poiščemo pomoč ob stiski, kaj lahko kot dejavnik prispeva šola.

Zanimivo idejo, kako zmanjšati stres, sta predstavila četrtošolca, saj so v razredu z balonom, moko in lijakom izdelali vsak svojo žogico za sproščanje, petošolca pa sta nas naučila, kako lahko stisko  v trenutku omilimo s pomočjo preproste dihalne tehnike ali pa se z meditacijo umirimo ob zvočnem posnetku z vizualizacijo sončnega zahoda.

Učenci so izvolili tri predstavnike šole na občinskem Otroškem parlamentu. V Sevnici bodo srečanju na začetku marca prisostvovali devetošolec Vik in osmošolca Lia Lucija in Žan.

Našega sestanka se je udeležila tudi gospa ravnateljica, ki je izrazila upanje oz. željo, da bo v prihodnosti šola pridobila  multisenzorno sobo, ki lahko služi tudi  kot soba za umirjanje.

                                                                                                  mentorica OP

                                                                                           Nina Grabenšek Kadilnik

                                                                                          Fotografije: Nina G. Kadilnik

(Skupno 90 obiskov, današnjih obiskov 1)