Učenci izbirnega predmeta nemščina od 6. do 9. razreda so imeli možnost, da v petek,19., in v soboto, 20. 5. 2023, spoznajo avstrijsko prestolnico Dunaj. Izleta se je udeležilo 11 učencev in v petek ob 5. uri zjutraj smo se skupaj s šolama Krmelj in Šentjanž z avtobusom podali na pot. Na Dunaj smo prispeli ob 11. uri ter se sprehodili po mestnem središču, mimo grobnice Habsburžanov, videli smo tudi španski jahalno šolo, avguštinsko cerkev, Albertino, hotel Sacher, katedralo Sv. Štefana, kjer so učenci imeli čas tudi za individualno raziskovanje. Nato smo se sprehodili čez Graben (kužno znamenje) in se odpeljali do dvorca Belvedere ter imeli pozno kosilo in se srečali še z učenci OŠ Boštanj in Šentjanž. Sledila je vožnjo do mesta St. Pölten, kjer je noč hitro minila, in po zajtrku smo se odpeljali do palače Schönbrunn. Tu smo se sprehodili po parku, nato pa so učenci imeli prosti čas za raziskovanje najstarejšega živalskega vrta v Evropi. Popoldne smo se ustavili tudi v zabaviščem parku Parter in nekateri smo se prvič peljati s tradicionalnim “Riesenrad-om”, drugi pa so odšli na preostale naprave. Sledil je še kratek postanek pri hiši arhitekta Hundertwasserja, nato pa s postanki prihod nazaj domov malo pred 23. uro.

Nekaj fotoutrinkov si lahko ogledate v galeriji – verjamem pa, da bodo učencem ostali trajni in lepi spomini!

Zapis in foto: Mojca Hojski

(Skupno 203 obiskov, današnjih obiskov 1)