Zaradi  virusa smo imeli pouk na daljavo in med tem časom smo imeli dva športna dneva. Za drugi športni dan smo dobili navodila, da moramo oditi nekam peš in hoditi 3 do 5 ur. Ker na pohod nismo mogli oditi z razredom, smo morali oditi sami. Učitelj je povedal, da lahko športni dan izvedemo na tisti dan ali pa med vikendom. Na tisti dan nisem utegnila iti na pohod, zato sem ga izvedla med vikendom. V soboto, 31.5.2020, smo se s sestro Anjo in teto Ajdo odpravili na Trdinov vrh. Ob 7.30 je Ajda prišla po naju. Peljale smo se do Novega mesta, kjer smo odšle v trgovino po zajtrk  ( žemljo, jogurt ). Prvič smo odšle na Trdinov vrh in nismo vedele, kam naj gremo, zato smo vprašale ljudi, ki so ob cesti nekaj delali. Povedali so nam, kam naj gremo in ko bomo zagledale veliko makadamsko parkirišče, tam parkiramo. Nasproti parkirišča je bila cerkev. Vzele smo vsak svoj nahrbtnik in se odpravile na pot. Najprej smo skoraj 2 km hodile po cesti in se skoraj prepričale, da hodimo po napačni poti. Čez nekaj časa smo zagledale še eno veliko makadamsko parkirišče in ugotovile, da so ljudje, ki smo jih vprašale, kam naj gremo, govorili o tem parkirišču. Rekle smo si, da vemo za drugič in moramo parkirati tukaj. Pot se je nadaljevala v gozd, zato smo odšle naprej. Hodile smo po gozdu, se vmes slikale in pogovarjale. Prišle smo do prve koče z imenom GOSPODIČNA, tam smo si naročile sok in malo poslikale. Do te koče smo hodile 1 uro in 20 minut. Ko smo spile sok smo odšle, do izvira čiste pitne vode in ga slikale. Nadaljevale smo pot do Trdinovega vrha. Spet smo hodile po gozdu. Z Anjo sva vmes tudi malo tekli. Končno smo dosegle svoj cilj in prišle do Trdinovega vrha. Od koče  do Trdinovega vrha smo hodile 50 minut. Tam so bile kot mize in stoli postavljeni majhni hlodi. Teta je imela s sabo piškote, zato smo se malo posladkale. Nato smo odšle na zvonec pozvonit. Malo smo hodile okoli in slikale. Odšle smo nazaj proti avtu, ustavile smo se samo še pri zapisni knjigi, v katero smo se zapisale. Na poti nazaj smo srečale gospo in rekla nam je, da bi lahko šle nazaj po lažji poti, mimo Miklavža. Ajda pa je rekla, da smo že do Trdinovega vrha komaj našle pot in bi se tam zgubile. Odšle smo naprej in prišle smo nazaj do koče. Tukaj smo se ustavile in jedle ričet. Ko smo pojedle, smo odšle naprej. Prišle smo do avta in se dobro raztegnile. Od Trdinovega vrha do avta smo hodile 1 uro 30 minut. Peljale smo se do doma in bila sem zelo utrujena, zato sem med vožnjo zaspala. Prišle smo domov in tako se je dan zaključil. Na pohodu mi je bilo zelo všeč, saj pot ni prezahtevna in če se vmes pogovarjaš ali delaš kaj drugega, ti čas hitreje mine. Če morate opraviti kakšen takšen izziv, vam priporočam da odidete na Trdinov vrh. Na začetku poti, ko smo morale skoraj 2 km hoditi po cesti, sem rekla, da nikoli več ne bom odšla na Trdinov vrh, a med potjo po gozdu mi je čas hitreje minil, zato je bil to eden najboljših pohodov.

Tjaša Radej

(Skupno 354 obiskov, današnjih obiskov 1)